Fem kvaliteter arbejdsgiverne ønsker

Mere end nogensinde, ønsker arbejdsgiverne medarbejdere, der kan producere resultater! Her er fem kvaliteter arbejdsgivere søger i sådanne medarbejdere.

1. holdning. Du hører en masse om folk med “en holdning”. Hvis du har fået “en holdning”, miste det! Arbejdsgiverne ønsker medarbejdere med disse holdninger:

“Kan gøre” attitude

“Jeg er villig til at risikere ikke at give det en chance” attitude

“Jeg er villig til at anvende mig selv og lære” attitude

Smart arbejdsgivere leje for holdning og træne for færdighedsspil.

2. processen tænkere. Gør dit arbejde godt plejede at være godt nok. Nu arbejdsgivere har brug for arbejdstagere, der både gør deres arbejde godt og tænke over, hvordan de gør deres arbejde samtidigt!

Du nogensinde udfører en opgave mere end én gang? Gør du det samme måde den anden gang? Skam dig, hvis du gør!

Tænk om det kan gøres:

Hurtigere

Med en mindre indsats

Smartere

Derefter ændre, hvordan du gør det. Din arbejdsgiver vil elske dig for det!

3. problemløsere. Se det i øjnene, vi indtager en andens produkt på arbejdspladsen og producere et produkt til en anden. Hvor godt du styre kæde over dig og støtte kæden nedenfor du effekter, hvor godt virksomheden arbejder. Arbejdsgivere vil folk, der ved, hvordan de påvirker alle andres arbejde og påvirker det positivt.

Kommunikere klart hvad du har brug for fra de folk, der producerer det produkt, du bruger. Være modtagelig over for forbrugernes af dit produkt behov. Du arbejder alt for at nå det samme mål-gøre processen så glat som muligt for alle!

4. følelsesmæssig intelligens. Jeg Red i metroen til og fra arbejde i Washington, D.C. i over 20 år. Hvis jeg havde en nikkel for hver samtale jeg overhead om skænderier, usamarbejdsvillig kollegaer, jeg ville aldrig have til at arbejde endnu en dag i mit liv!

Arbejdsgiverne ønsker medarbejdere der er:

Ikke fordømmende. Giv dine medarbejdere fordel, at tvivlen. Fokusere på at få et resultat eller løse problemet ved hånden. Spørg dig selv: “Kender jeg alle fakta?” At dømme sætter dig i en følelsesmæssig hængedynd. Ikke gå der!

Over rygter. Domstolen afvises vidneudsagn, medmindre vidnet fortæller, hvad han eller hun observerede med sine fem sanser. Ikke gentage noget, du ikke kender første hånd. Opbygge troværdighed ved ikke at tage parti eller sladder. Rapporten kun, hvad du ved! Ikke spekulere!

Ikke-projektet. Psykologer fortælle os, at vi ser vores egen fejl i andres adfærd. Ved dig selv og hvad du ikke kan lide ved dig selv, og derefter behandle den uden for arbejde! Ikke projicere det på dine kolleger.

5. på linje med selskabet. I deres bog postulere en enklere måde, Margaret Wheatley og Myron Kellner-Rogers, at vi samles i organisationer til at arbejde vi ikke kan opnå alene. Men vi skal sørge for vores personlige liv vision er afstemt med vision af virksomheden.

Hvis vi ikke kan støtte virksomhedens vision, vi hæve vores energi fra selskabet og investerer den andetsteds. Hverken du eller din arbejdsgiver er godt tjent hvis du ikke kan støtte din arbejdsgiver mission. Gør dit hjemmearbejde, før, under og efter din samtale. Tjek selskabets hjemmeside, er det årlige rapport og alt andet, du kan finde om det. Hvis du ikke kan understøtte virksomhedens formål, finde en du kan støtte!

Medarbejdere med resultatorienteret holdninger, kritisk tænkning og problemløsning færdigheder, følelsesmæssigt godt justeret og tilpasset med firmaet er deres vægt værd i guld! Finde ud af at være på denne måde selv og arbejdsgivere vil råbe for at arbejde sammen med dig!

Copyright 2005 af livet Coaching. Alle rettigheder forbeholdes.

Leave a Comment

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.